onsdag 6 februari 2013

Hemma i Valmolina


Här bor jag! I Valmolina, en kulle med några hus 10 minuter utanför Asti.

Jag hamnade hemma hos Edoardo och hans härliga familj! Underbara människor.
Edoardos mamma är väldigt en väldigt spirituell människa som förutom att hålla ording på hennes bed and breakfast oxå arbetar som en själspsykolog och konstnär.
Edoardo är 18 år och på något konstigt sätt inte alls intresserad av fotboll. Istället håller han på med alla sorters extremsporter, från motocross till snowboarding mountainbike m.m.
Hans familj äger som sagt ett supermysigt bed and breakfast med pool och projektorrum och hela köret,  så här lever ja lyxigt!! 
Annars är allt e bra med mig. Efter en vecka av konstant umgänge med härliga Italienare tog jag idag en paus då jag sov, var ute o sprang och pluggade lite. Imorgon är det sista dagen på skolans aktivitetsdagar. Sen är det lov för oss! WOOWOWOW!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar