lördag 10 mars 2012

Isac 17


En av alla våra sånger genom åren: The Tallest Man On Earth – The Wild Hunt   Glöm ej sätta på!

Du plockade upp mig på en handbollsturnering, frågade om jag ville sova gämte dig, but in a totaly straight way.
Vi började umgås under handbollsträningarna, turneringarna. Vi var runt 12 år. Vi skrattade åt allt. Kollade in snygga tjejer och gjorde låtar om dem. (Jessica låten kommer jag fortfarande ihåg)
Tillsammans köpte vi vax och ställde håret rakt upp. Det här var innan du började växa och vi kunde t.o.m lura in tjejerna att vi var tvillingar. Ganska bra raggningstips som Noah o Casper borde använda mer.
Det var inte förens vi var 14 år fyllda och vi "satt ihop" i partille som vi bestämde oss för att börja umgås mer. Det var året vi blev lurade av Piteåtjejer att dem åkte privatplan överallt och alla i Norrland var rika. Inte så intelligenta pågar, men kul hade vi.

Nästa 2 år fylldes av Poker, Fifa, Kattegatt, Golf, Alevallen och otroliga middagar. Synd bara att jag gjorde allt arbete under det sistnämnda. Du fick iallafall duka.

Nu är du snart 1.90, tjejmagnet och stjärna på handbollsplanen! Success

Nästa år är du vuxen och får göra vuxna saker.. som att köpa trisslott och kolla på canal+ efter kl 12.
Men det är ett helt år tills dess. Ett år med omogna kommentarer och som allmänt irriterande barn.

Jag är glad att vi spenderade dem otroligt manliga nätterna gämte varandra när vi var 12 år.
För du är otrolig och bland mina bästa vänner! Sådan som glädjer en varje dag.

Ps. Det är sant som Isac säger... Jag har ljugit här idag.. det är han som lagade all mat, jag dukade....





PSS. Tack för kalaset! Kulkul!




























PSSS. Många bilder va tagna av min vän Hugo F. Duktig kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar