torsdag 15 mars 2012

Kött

Slut på ideer. Gör som jag, skriv ner allt du tänker på och något användbart kommer upp.

Kollar på en krigsfilm men den verkar inte så bra och jag brukar inte gilla sådant nu står min syster och kollar men båten i fönstret ger mig inga tecken på liv glasögon är rätt häftiga synd att jag inte behöver det Förstår inte varför taket lyser stjärnor även när skåpet ser ut att kolla tv som en helg av stenar som ser mig av häftiga saker som en strumpa jag känner att vissa saker kommer upprepa sig men det gör inget för tavlan hänger kvar som solen i månen det där hade ingen mening men jag känner att vad är meningen med det när allt jag vill är att dansa inte som dansare utan låta byrån sätta fart på stegen som min mamma lagade god mat idag jag känner mig töntig av småkillar som mobbar en engelsman var nära på att stava fel men fixfix så har jag inga pengar kvar ser du inte vad som står i mina papper på proven får du sluta fuska Faisal hur länge skulla jag gå medans alla kollar på varför sten ser ett ljus av hopp som ingen annan kan ta på för dem inte har rätt ansiktsuttryck 
 som stenar kan jag kastas men inte se hästen i djupet av ögonen för allt har ett slut och mitt råkade vara när matteläraren aldrig satt fart på mina ben som aldrig riktigt varit snabba som vindens lågor av eld eld är en rolig saks om man inte ska leka med har man lärt sig av korvmannen på torget som steker och letar efter ett nytt rivjärn som man klan fixa med stenar som aldrig tar på grisen kanske är den för rolig för att kolla på. Varför inte ta på alla saker i världen som man kan om jag inte ser din mammas fiskbarn som apan i trädet hänger jag löst på jorden som man inte brukar säga för jag försöker vara djup som havet men inga fiskar hjälper mig andas så vad är meningen med det som min syster skriver upp när hon larvar sig på tv av många fel så gör jag rätt när jag skriver att jag inte ser någon väg av sten alla är så galna i ormens hätta som blommor kan jag kallna när någon vattnar mig av hat för att jag känner inte mina ben ibland då min korv inte ser sitt djup av film jag är rädd att jag ska tänka på något snuskigt så får sluta nu bröst bröst bröst fan nu är det inte kul längre varför ska alla barn i världen ha det sett en match på tv om mina barnbarn som kommer heta sten och fisk för att det tänker jag ha på mig i huset som jag tar av mina fiskar en apa stänger inne mina tankar då jag bara försöker se framtiden som kommer bestå av sjukdomar och tjocka hästar som är fina trots sina republiker av skinn inte kan se djävulens rom rom rom rom rom rom rom nä nu får jag tänka på något kul för mina tankar är snea av lycka till alla mina barn snåla italienare kan inte engelsmän som jag tänker ofta tycka solen steker av fina ekar




Här har ni en bild på kött. Varsågod







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar